Çin’in oyun pazarı, 2025 yılının ilk yarısında yüzde 14,08’lik artışla 168 milyar yuan (yaklaşık 23,5 milyar ABD doları) gelir elde ederek tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. Shanghai'da düzenlenen Çin Uluslararası Dijital Eğlence Endüstrisi Konferansı’nda açıklanan verilere göre, oyun kullanıcı sayısı 679 milyona yaklaştı.
Çin’de geliştirilen oyunların yurt dışı satış gelirleri de artış gösterdi. 2025’in ilk yarısında bu gelir yüzde 11,07 artışla 9,5 milyar doları aştı. Çin oyunlarının en büyük yurt dışı pazarı yüzde 31,96 ile ABD olurken, Japonya ve Güney Kore onu takip etti.
Çin, 2024 yılı itibarıyla 325 milyar yuanı aşan iç satış geliriyle dünyanın en büyük oyun pazarı konumuna yükseldi. Çin Ses-Görüntü ve Dijital Yayıncılık Derneği Genel Sekreteri Ao Ran, “Çin oyun endüstrisi, kültürel miras ve teknolojik inovasyon gücüyle dünya genelinde daha fazla tanınır hale geliyor” ifadelerini kullandı.